Dag 5: eendenralley

27 juli 2019 - Faaker See, Oostenrijk

Vanochtend broodjes gehaald in de campwinkel en ingeschreven voor de eenderally.

Eendjes opgesteld

Bleek die ook meteen van start te gaan dus snel het ontbijt op de parkeerplaats gegeten en de eend gehaald.

Ons nummer

Bijna als laatste van start maar het ging niet om de snelste tijd dus dat was niet erg.

We moesten 5 opdrachten doen verdeeld in plaatsen rond het wörther see. Het eerste plaatsje lijkt wel het st tropez van Oostenrijk.  Zien en gezien worden, dure auto’s en casino’s.

De plaatsen daarna waren meer grote jaren 20 badhuizen die er nog steeds goed uitzien. Heel gaaf.

De eerste opdracht:

De eerste opdrachtDe eerste opdracht

de tweede opdracht:

ging helaas niet door omdat de waterfiets kapot was. Wel maximale punten, gepicknickt en lekker gezwommen.

Bij de 2e opdracht

Proost!

Badhuis

De vierde opdracht:

Opdracht 4

En wat fotoos van onderweg:

Uitzicht onderweg 2

Kerkje

Rally auto met 1 klomp

De laatste opdracht was een parcour rijden in een gemodificeerde eend waarbij je links moest sturen om rechts te gaan. Daar zijn geen fotoos van want de kids waren al zwemmen en Jeroen en ik zaten samen in de eend. We hadden het goed gedaan!

Zwemmen in faaker seeLezen aan het meerDit is alweer de tweede avond op deze camping en om het onweer voor te zijn dat hier blijkbaar elke avond rond etenstijd te gast is hebben we vroeg een potje gekookt en de laatste happen in de regen gegeten.Potje koken

Nu is het wachten op de prijsuitreiking met Elvis... echt waar! En hij spreekt ook nog duits😂.

Elvis