Dag 16: Naar huis

7 augustus 2019 - Mierlo, Nederland

Vanmorgen lekker wakker geworden in het hotel. Relaxed ontbeten met yoghurt, broodjes en Dirk en Jans ook met grapefruit.

Om 10 uur zaten we in de auto. Vanwege de weersvoorspellingen hebben we besloten om in een dag naar Mierlo te rijden. Nog een dag in de regen de tent opzetten leek ons niet heel aantrekkelijk.

Regen hebben we inderdaad voldoende gezien. Maar met een dak boven ons hoofd was dat geen probleem. In Luxemburg hebben we lekker geluncht bij het ‘chocolade restaurant’. Hier kon je zelf een lepel met chocolade kiezen om in warme melk op te lossen. Ze hadden ook burgers, quiches en spinazie pannekoeken dus we hebben onze buikjes weer rond gegeten.

Lunchen in het chocolade restaurant

Na de lunch snel doorgereden naar Nel waar we lekker gegeten hebben. Daarna naar huis en met de benen op tafel tot rust gekomen. Opruimen komt morgen.

Lekker eten bij Nel

Zo komt er een einde aan ons avontuur. Voor de medeschrijvers nog even de eindstand: