Dag 10: Naar het strand?

1 augustus 2019 - Soest, Nederland

Het was me de nacht wel geweest. Een ontzettend groot onweer was recht over de camping getrokken. Jans heeft bij Marleen geslapen en Jeroen bij Dirk. Jans was net als Marleen en Jeroen wakker geworden van de donder maar Dirk sliep lekker door. De camping baas vroeg de volgende ochtend ook meteen of we het overleefd hadden. Hij slaapt zelf op de camping en had gekeken of hij ons naar binnen moest halen.

We hadden gister besloten om vandaag naar het strand te gaan. Het beloofde een mooie dag te worden terwijl voor vrijdag veel regen wordt voorspeld. Van te voren al ontbijt gekocht zodat we vroeg konden vertrekken.

Tijdens het ontbijt, het was al goed heet aan het worden, bedachten we ons dat we ook op het strand helemaal geen schaduw zouden hebben! Met een 35+ in het vooruitzicht leek ons dat niet zo’n goed plan. Uiteindelijk er toch voor gekozen om een tweede rustdag te houden. Konden we wat wassen, naar de deurklink van de Eend kijken want die heeft wat kuren en dan als het savonds wat afgekoeld zou zijn nog even op de wereldmeeting rondlopen want vandaag is onze laatste dag hier; morgen begint de (rustige) terugreis.

Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus rustig aan gedaan met de kleine klusjes en lekker zwemmen en spelletjes spelen. Op verzoek van Dirk hebben we wraps gegeten; goed gelukt en voor herhaling vatbaar.

Jans aan het schoonzwemmen

Jans aan het schoonzwemmen

En dan rond half 8 weer naar de wereldmeeting. Daar weer een hoop leuke en bijzondere Eenden gespot en vastgelegd.

2cv meeting

Straks lekker slapen en dan morgen weer op weg naar Mierlo.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl