Dag 2 - De route naar Ingolstadt

24 juli 2019 - Ingolstadt, Duitsland

Vanmorgen om 8 uur opgestaan, gedoucht en aangekleed. Vervolgens de gister gekochte broodjes gegeten die veel beter smaakten dan gedacht.

Ontbijten op de camping

Na het eten alles ingepakt en naar de vrienden van gisteravond gegaan voor een kop koffie. Die stonden met de tourbus van U2 op de camping.

Na de koffie vertrokken we. Het was ondertussen 11 uur. Nog even langs de supermarkt en de benzinepomp en toen kon het echte werk beginnen.

De eend in de vrije natuur

We hebben de ‘romantische strasze’ gereden naar Rothenburg a/d Tauber. Leuke slingerweggetjes met af en toe een hellingtest. 10% is geen probleem!

Onderweg lekker geluncht op een picknick plaats.

Samen lunchen

Het stadje bekijken was te heet. We hebben 1 straat op en neer gelopen en 4 grote glazen koude frisdrank gedronken.

RothenburgRothenburgRothenburgRothenburgRothenburg

Ook nog even een kaartje voor de dorpsquiz gestuurd en toen snel verder.

De tweede etappe over de snelweg gedaan om nog een beetje op tijd op de camping te komen. Aangekomen snel de tentjes opgezet om onze plek te claimen en daarna hop het meer in. Even afkoelen! Na het afkoelen eten gekocht en lekker ge-bbq-ed.